Nog thuis - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Francine Bleeker-Schutte - WaarBenJij.nu Nog thuis - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Francine Bleeker-Schutte - WaarBenJij.nu

Nog thuis

Door: Francine

Blijf op de hoogte en volg Francine

08 December 2015 | Nederland, IJsselstein

Het is al weer bijna zover: Zondag 13 december om 21.00 uur zit ik in het vliegtuig op weg naar de Filippijnen.
En daarna ga ik door naar: Vietnam, Laos, Cambodja, Bangladesh, Bhutan en ik eindig in Nepal.
In Nepal ga ik me weer dienstbaar maken als fysiotherapeut in het mij bekende Orthopedisch ziekenhuis in de buurt van Kathmandu. In die periode ga ik ook weer gezellig wonen bij mijn vertrouwde gastgezin. Ik had ze beloofd om terug te keren na de aardbeving en dat doe ik nu.
In totaal ben ik bijna 4,5 maand weg. En 25 april vlieg ik weer terug naar Nederland en ben 26 april weer thuis. En dan zitten we in de lente en ga ik hier weer verder met het genieten van het zonnetje en de aangename temperatuur hoop ik .
Ik zal proberen om 1 x in de 14 dagen een verslag op mijn weblog (blog) te schrijven met de daarbij behorende foto’s. Zo kunnen jullie meegenieten met mijn belevenissen.
Voor mij , in de vreemden, is het ook altijd leuk om reacties van jullie te ontvangen. Deze kun je kwijt op mijn blog of in een e-mail aan mij gericht.
Nu rest mij nog om jullie hele fijne kerstdagen en een heel gelukkig Nieuwjaar te wensen.
Hopelijk gaat alles zoals we wensen.

Francine.

  • 09 December 2015 - 21:29

    Ria:

    Ik wens je veel goeds toe Francine na al die vervelende weken, en kijk uit naar je belevenissen!

  • 10 December 2015 - 09:58

    Nies Zwaagstra:

    Hoi Francine,
    Ik wil je vandaag feliciteren met je verjaardag en een heel gezellige dag wensen.
    Ook wil ik fijne feestdagen wensen aan de andere kant van de wereld en alle goeds voor het komende jaar.
    Ik zal met plezier al je belevenissen weer lezen . Geniet van je reis en beleef het met volle teugen.

    Lieve groet, Nies

  • 10 December 2015 - 14:48

    Henri En Lidy:

    Lieve Francine,

    Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag!!! Je hebt het vast al eerder gevierd want zo vlak voor je vakantie is het niet echt handig.
    Wij wensen jou een hele fijne reis en gaan je graag weer volgen.
    Heel veel liefs van ons.
    XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Francine

Actief sinds 28 Nov. 2015
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 11878

Voorgaande reizen:

13 December 2015 - 26 April 2016

2de Azie reis

Landen bezocht: